San Fermin Mundiala Nazioarteko Xake txapelketak mundu osoko 278 milioi lagun baino gehiagorengana heldu da, ekitaldia antolatu duen Chess24 plataforman emandako edukien, hedabideetako berrien eta sare sozialen bidez. Chess24ko plataformek, non 5.000 xake-partida baino gehiago eta Iruña, bere kultura eta gastronomia sustatzeko bideoak eman baitziren, 30,2 milioi inpaktu baino gehiago jaso dituzte webgunean bakarrik, eta Chess24 eta hurbileko webguneek, Chess24 plataformak berak erregistratutako emaitzen gainean aurreratu dituen datuen arabera, hasierako aurreikuspenak bikoizten dituzten datuak lortu dituzte.

Baina, halaber, ekitaldiak xake-tauletatik hedabideetara salto egin zuen, 260 berri baino gehiago sortuz eta 231,98 milioi lagun bitarte metatuz, eta baita sare sozialetara ere, non 2.092 txio izan eta 16,6 milioi lagunengana iritsi baitziren. Txapelketak hedabideetan izan duen inpaktuaren ikerlana Seguimedia enpresako Analisi Departamentuak egin du; Twiterren gaineko berariazko ikerlana, aldiz, TweetBinder enpresak. Eduki horiek hedabideetan eta sare sozialetan izandako inpaktu ekonomikoa milioi 1 euro ingurukoa izan da.